מסגרת באיכות מוזיאלית





















כשבוחרים מסגרת לתמונה חשוב לשים לב שחומרי הגלם יהיו איכותיים, מומלץ לבחור פרופיל מעץ קשה ולוודא שהמסגרת עומדת בקריטריונים של שימור.
אנחנו נשמח לייעץ ולעזור במציאת המסגרת המתאימה ביותר לעבודה שלכם.
פרופיל המסגרת מיוצר אצלנו בסטודיו במכונות עיבוד עץ מיוחדות ומדויקות, המיועדות אך ורק לייצור פרופילים. ניתן לייצר פרופיל לפי הזמנה בכל צורה.
אצלנו בסטודיו תוכלו למצוא מגוון רחב של עצים כגון: דובדבן, אגוז אפריקאי, אגוז אמריקאי, טיק ועוד. העצים מתאימים באיכותם לתצוגה בגלריה
או מוזיאון, כיוון שהם יבשים, ללא לחות ואינם מפרישים שרף.
מסגרות לתמונות מיוצרות בסטודיו בשיטת נגרות קלאסית, אנחנו משייפים, צובעים ועובדים על כל מסגרת בעבודת יד ובקפדנות.
כל מסגרת עוברת בקרת איכות מחמירה על מנת שתתקבל התוצאה הטובה ביותר.
קיים מגוון רחב של מסגרות לתמונות, להלן חמשת המסגרות הנפוצות ביותר:
מסגרת פספרטו הדרך הטובה ביותר לשמר הדפס דיגיטלי / תצלום מקורי!
שימוש בפספרטו מאפשר יצירת שכבה המרחיקה את הדימוי בשני מילימטרים או יותר מהזכוכית ובכך מובטח להדפס אורח חיים ארוך במיוחד.
אנו משתמשים אך ורק בפספרטו עשוי 100% כותנה ונטול חומצה, על מנת שלא יופרשו חומצות-דבקים וגזים, העלולים לפגום בדימוי.
* את הפספרטו ניתן להשיג במגוון רחב של צבעים וטקסטורות.
מסגרת קופסא הינה אפשרות נוספת קלאסית לתצוגה. לייסט* בעובי לבחירה מייצר הרחקה של התצלום מהזכוכית ובכך שומרת המסגרת על הדימוי
(מהידבקות ההדפסה לזכוכית למשל). הדימוי מודבק על משטח קשיח (דיבונד, P.V.C ועוד) עם דבק נטול חומצה ובכך מובטח שימור לאורך זמן.
* במסגרת הקופסא ניתן לקבוע מה יהיה המרחק מהזכוכית להדפס ומה יהיה עומק הקופסא / דופן המסגרת.
מסגרת בפרופיל צף מסגרת המתאימה לציורי שמן ואקריליק (קנבס), אך כיום משמשת גם לתצלומים המודבקים על דיבונד.
מסגרת עם קליפס מסגרת שעשתה קאמבק ועכשיו ניתן לייצר אותה בצורה מעודנת יותר, בגימורים לבחירה וקליפסים בגוונים שונים ושני עוביים שונים.
* את הקליפסים ניתן לצפות בזהב אמיתי לפי דרישה.

הדבקה ארכיונית
הדבקה והצמדה של נייר פיין ארט או פוטו על משטחים קשיחים כמו הדבקה על דיבונד, P.V.C מוקצף וקאפה בעוביים משתנים ובהתאם לדרישה.
את ההדפסות שלנו אנחנו מדביקים עם דבקים מיוחדים נטולי חומצה על בסיס מים. הדבקים בלתי נתיקים, שומרים על הנייר ומונעים נזקים לטווח הארוך.
* דבקים רגילים עשויים לחמצן ובכך להרוס את הנייר.
את כל עבודות הנייר וההדפסות אנו מדביקים באמצעות מכבש גלילי בעל ציפוי סיליקוני מיוחד ודרגות לחץ מבוקרות, המותאם להדבקת ניירות ולהצמדתם במגע (דבק יבש). שימוש במכבש זה מאפשר הדבקה אחידה ונקייה מבועות, קמטים ושריטות.
על מנת למנוע כניסת לכלוכים ואבק בתהליך ההדבקה אנו משתמשים בפורק חשמל סטטי מיוחד המסלק רסיסי אבק שנמשכים לדבק בגלל חשמל סטטי ויוצרים הדבקה ללא לכלוכים וחלקיקים שיכולים להרוס את העבודה.
בנוסף להדבקות על דיבונד (לוקובונד) ושאר משטחים אנחנו מבצעים למינציות על ניירות בשלושה גימורים שונים: מט, סאטין ומבריק. בלמינציות אלו מסנן UV השומר על הנייר מפגעי קרינת השמש ומעניק הגנה מלאה משריטות ונזקי מים שעלולים לגרום להרס העבודה.
*למינציה יכולה להתאים לעבודות חשופות, שמוצגות ללא הגנה של זכוכית או פרספקס כדוגמת מסגור צף או דיבונד עם מסגור אחורי. הלמינציה מגינה על ההדפס מפני קרני UV אך אינה ארכיונית ולכן אינה מומלצת להדבקה על פני הדפסת פיין ארט.
פייסמאונט
הצמדת הדפסי פוטו למשטח זכוכית אקרילית (פרספקס) עם דבקים מיוחדים, שקופים לחלוטין.
את ההדפסות ניתן להדביק על מגוון עוביים של לוחות אקריליים ולקבלן בגימור מט או מבריק.
כל התהליך נעשה במקום אחד, הדפסה באיכות הגבוהה ביותר והדבקה של הדימוי על דיבונד או פיויסי ולאחר מכן מסגור באיכות מוזיאלית.
